Sunday, January 30, 2011

Blog ni berjaya buat I gelak!

Blog Usang Lagi Bersawang - Tak Hensem, Tak Kaya Tapi Sedikit Sopan

Let me just letak a little snippets. I hope you don't mind, Hatim (Nanti I bagitau dia...) Well, this weekend is of those without the husband around. He jet off to Bagan Serai, trade off his E71 (that I bought for his belated brithday in 2009) and entah buat ape sekarang :P So, I was hanging around, in front of the PC most of the time and tonight I decided to check out this blog tapi entry yang dolu2 sket.

And seriously, Lawak dari dulu kot. Bukan lawak deng-dong yang I selalu buat :) tapi berisi. I tau camne budak medic kat luar negara tu belajo, the places he visited - oh so great and sgt jeles. hehehe... Go visit!

Tangkap Muat
"KASUT SUKAN PAKAI DENGAN BAJU KURUNG.ok Odah sekarang kau decide,nak beraya ke nak jogging?baju kurung memang akan buat seseorang tampil feminin tapi bila match kan dengan kasut sukan ughhh.macam goreng keledek sambil nyanyi karoke.ada kaitan tak?takde kan?thats the point"

This is like when my parents asked why I buat Neslo for breakfast. Like you can't decide whether to drink Milo or Nescafe so you try to have it all :) But i like Mocha, and neslo tasted OK what...

Hidup Ini Penuh Ujian - Bukan Metafora
"ambek kau siap peromot.cerita ni boleh kata bestlah jugak dgn efek2 yg agak gempak.so daripada buang duit tengok cerita macam kuliah cinta,anak mami kembali dan 13 cerita anak mami yang lain baiklah tengok cerita ni.gerenti insaf keluar panggung terus sembahyang asar."

Taktahan dengan ayat last tu... :) Hehehe


OKlah, go visit yeah. I bet you won't be disappointed. Unless of course, you takpaham bahasa Malaysia :P
Link

No comments: